Ship tomyam station & my brother's family

Sambil2 mata megantuk ni..jom bebel sikit..alasannye nak hilangkan ngantuk..awal bulan Feb aritu blk kampung kejap...kebetulan petang ahad tu adik aku pun balik umah abah..so ktorg together pi dinner same...asal nya nak ajak abah..tp abah memenuhi kenduri yang xleh dia nak skip..so kitorg aje yg pi..plan asal mmg nak pi rumah diorg mlm tu..satunya sbb nak ambil brg yang tertinggal yg keduanya sbb aku mmg niat nak upload story mory pasal diorg...cikit pun jadila kan..

Before that aku nak share kedai yg ktorg dinner mlm tu..namanye Ship Tomyam Station...kedai tu mmg baru buka katanye..location di area Parit Bunga..personally aku suka suasana dlm kedai tu kemas & cantik..sbb baru lagi kan..tp ade beberapa benda yang menarik nak dikongsikan. Menu ktrorg order biasa aje..mmg x sempt nak amik gmbr da masing2 berperang dengan anak2 kan..yg dan amik ajelah.

tomyam chiang mai...cukup untuk 4 org mkn


antara menu yg first tima aku dgr...tomyam chiang mai..tomyam yg plus dengan telur..not bad rasanye..cuma aku rasa org kedai tu kedekut dgn isi dlm tomyan tu..

tempat ikan bakar
kreatif kan..tempat bakar ikan..kepala kete gitew
dah namanye ship station kan..
ni masa kat kedai lagi..bermonopod bagai nak wefie kan
ni family adik aku..small family mcm kakak dia jugak la kan..

ni kat dalam kedai tu..




semua dah kenyang singgah rumah diorg pulak..sesi sepahkan mainan...
design yg mmg sgt aku berkenan kat rumah adik aku tu...buat sendiri uolls.

Anak aku menyebut nak pi rumah diorg sbbnye boleh sepahkan mainan..nanti aku upload lagi story pasal family diorg ni...

Till then

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama