Syukur....

Assalamualaikum....lamenye x membebel...penat bebel kat opis kene marah dgn lin..bebel kat umah kene marah dgn jeneral jopun...hah bebel kat sini...sapa pun x mrh...haha aku suka bangat ni...sejak menjak ni cbuk teramat..bkn kt nk buat n3 baru, nk buka blog sendiri pun x sempat...ai x suka...now br lpg cikit..cikit aje pun, thp angin boleh lalu celah ketiak, besar mn lpgnye tu korang pikirla sendiri..gitew la aku kl dpt merapek....

X lm lagi nak posa...ish...syoknye x sbr nk posa...pastu raya...sape yg x suka kan...nm pun raya semua pun nak gumbira...hope this dpt posa penuh...sbb ape...alhamdulillah rezeki kami tahun ni...cer teka apakah itu....positive double line..syukur...semoga ia tidak terhenti separuh jln..seperti sblm ni..ameennnn

Aku msh belum proper check pun..scan idok la jugek...tp this year mcm berkobar nk buat buku pink...padahal sblm ni...x pnh aku amik tahu psl buku pink tu...da dpt seruan agaknye...hihihi...tidakla ai tipu aje..sbbnye masa register nk deliver lisa dulu  hbs kene mrh dgn nurse knp x de buku pink...itu psl ai berkobar nk buka buku pink...si jeneral jopun tu mn tahu..yg kn mrhnye aku jugek nnti...so now kite ready awal2..kan senang...perancangan aku cantik..perancangan tuhan belum tahu lagi..,so kite doa byk2 kn...



Akhir kalam...semoga semua selamat,chat dan sempurna.. stopla nnti lg melalut adalah...lyn tv plak.

Ok bai...nnti ai membebel lagik!!!!!

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama