Hadiah syawal

Ape hadiah yg paling best korang rasa..duit raya ke?rantai emas kah?...oh tidak bukan itu yg ai dpt..
Smlm punye kisah..tu le bebelkan anak..melangkah pun x betul...jatuh terduduk tepi jln..aku yg terduduk ni da risau...bby ok ke dak dia dlm perut..kaki mmg terseliuh..sluar terkoyak..lutut pun luka..sadis betul raya aku...

Sepatutnya hr ni aku da start keje...now aku kat rumah lg..dok bertuam kaki dgn ais nk bg bengkak surut...anak2 kita hntr...ai dok umah lepak sorang2, syok gak smbil lyn tv...nk gerak byk kaki sakit woooo.

Dr td dok search cara nak kurang bengkak buku lali...antara yg aku jumpe tuam dgn ais or air suam..mlm sblm tido..halia tumbuk letak kat tmpt bengkak pastu bandage plak...mlm ni kite cuba...siang hari kita tuam aje la ye dakkk....

luka kat lutut...cikit aje pun..tp sluar pun terkoyak jugak
 
bengkak area buku lali..
 
sesi bertuam ais la kononnya.. 

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama