Coretan Raya lagi

Menyambung lagi kisah raya kitaorg...1st day raya..dah terima tetamu, biasanya kalo ktorg raya kampong aku menyerbu rumah org..tapi kali ni rumah aku yang kene serang...of coz sedara mara adie kan..name pun raya kat kampong dia...


ni port mak2...mkn kat daporla kan...menu raya lah nasi himpit & lauk seangkatan dengannye..
 
ni plak yang di ruang tamu..nmpk x sempurna tetamu dok atas lantai jek..as long dapat sembang sekali

port budak2 tepi tingkap..xtau lah ape yg best kat situ..yg pasti mainan mmg berlonggok lah
 
bgs aku tgk..yang sikit dikingsi bersama..kan bgs..anak2 aku mmg dah cabut baju raya..panas kot


Baby adan antara yang plg kecik..dah la x tkt org..suka je aku pegang dia ni
 
adan with his mom
sepetang tetamu lepak kat umah aku..lame lah jugak menyembang diorg ni..lame x jumpekan...kalo jumpe kejap2 aje...
 
Malam tu kitorg sambung raya lagi..menuju ke rumah makcik adie plak...mak mertua aku je yg follow, bapak mertua msh x chat lagi...

antara cousin laki aku..ramai pompuan dari lelaki

nenek yang da chat..pun join jugak beraya

sesi dapat duit raya

 

tuan rumah bertudung biru...menu diorg yg plaing aku suka lemang dengan ikan bilis cili padi..mmg pedas terangkat..tapi sedap wei...nak tido mlm perut panas disebabkan cili tu...
 
xkesahla raya kat mana2 pu ..anak2 tetap yang paling seronokkan..sebab dapat doit raya..
Ni aje antara pic yang sempat ktorg amik..hari berikutnya mmg dah xde gambar lagi dah...
Sekian...

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama