Coretan raya....2014

Entry..pasal raya...dah basi dah ni...tp xkesahlah kan sekadar untuk aku buat kenangan...kalo tidak...gambar2 tersimpan ajerla dlm camera...
 
Tahun ni agak berbeza..sambutan raya...bukan lah tidak disambut..cuma tmpt yang kami raikan agak asing bagi aku...dah semmg kalo sesiapa baca blog aku ni taula...this year aku mmg excited nak rasa rumah baru...kemeriahannya tak sama seperti tahun2 lepas..deretan rumah aku ni, mmglah semuanya bertuan..tapi tidak berpenghuni...adelah jiran selang sebiji rumah..same aje mcm ktorg..raya kat sini, tapi tuan tanahnye org putrajaya, sudahnya..mmg aku x jumpa tuan tumah yang bermastautin kat situ..xpelah..ape yang dipelikkan sgt..dah aku pun mcm tu..
 
 
 

 

wajah-wajah kesayangan hamba...suka bila diorg gumbira...





we  are ready for beraya...siap bwk beg bagai budak2 ni
 
Coretan ringkas...sebagai ingatan...
Ade masa kite upload lagi yea kisah raya..
Wasallam..
 


Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama