Sesi berbasikal pulak

2 Minggu yg sudah..berkesempatan ke titiwangsa..dah agak lama x beriadah kat situ..skrang kan musim hujan...so sgt x sesuai nak pg tmpt2 yg mcm tu..kalo tetiba hujan..aku blhla lari 100 meter pecut...tp askar aku 2 org tu da lari terkedek-kedek, mau nya blm smpt aku bukak langkah diorg melalak dulu, kesimpulanya main kat area yg plg dekat dgn kete.selesai mslh.
 
Bukan itu tujuanya nak bercerita..tapi ke titiwangsa last 2 week, nk bg fitri naik basikal tp 2 roda yg kecik tu..mula2 mmg nangisla x mau bwk..dgn kata lain penakutla...but ayah dia manage convince kan fitri..so fitri mula hepi eventho blm lh pandai 100% kan..at least aku th dia berani nak cuba.
So target this year nak belikan adik punye basikal pulak..tp nnti bile da beli nak bwk ke taman jenuh la pulak nak submit  dlm bonet..kete kebal ktorg tu bkn la besar sgt, now ltk satu basikal pun ngam2 aje..xpe itu kemudian kite pikir.
 
Seperti biasala kan...sblm kite publish bebelan aku ni, wajibla upload gmbr skli..orang kata sbg penghias cerita gitew...
1st time cube...ayah dia pgg kat blkg..utk ajar dia balance
 
then bg dia bwk sendiri tanpa dibantu
 
hasilnye nmpk da berani..tp masih blm pandai balance & good try wlpun dr parking kete dia menangis x mau tp lps tu dia xnak blk pulak
 
yg ni mkn aje...
 
nak enterprem jugakla.
 
tamat sudah kisah bebelan hidup aku..ADIOS

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama