yea....entri ke 100

Boleh ke nak clap for myself...membebel untuk en3 yang ke 100, lepas ni akan lebih terus bersemangat nak bercerita. Suke nak membebel dalam blog sebab boleh tulis panjang2..boleh masukkan picture byk2...my target untuk keep all the stories as memory.x kira sedih or gembira..in future pun boleh jadi reference untuk diri sendirikan..al maklumla makin banyak umur makin banyak lupe..gitew la kan..manusia kan cepat lupe..
 
Before that nak story mory kisah semalam...adik was suspected dengue fever...agak risau sebenarnya...lagipun dia dah demam almost 4 hari, demam on off bahaya bagi aku..walaupun bagi paracetamol tapi condition masih begitu..then aku bawak dia ke hospital..& of coz lepas 4 hari demam kene amik darah...hari selasa lepas doctor suspect dia demam denggi..ia tidaklah serius sebab paltlet darah tu turun cikit dari normal..so doctor bagi balik tapi kene monitor dia betul2..makesure dia mkn & minum. aku pun x pasti for what reason.. maybe utk bagi platlet tu naik balik agaknye. proud my gals tak nangis masih amik darah siap tegok ape yang nurse tu buat..semalam pi lagi hospital amik darah..tapi melalak x hinggat, so 2 org nurse pegang tangan dia, aku tgk agak kasar sikit..compare hari selasa..tapi  what to do, kene buat jugak..result ade platet yang naik ade yg turun..doctor kata ok x bahaya..mgkin demam sebab virus bukan sebab denggi, tapi doctor still nak pastikan platlet tu naik cantik..demam memang dah xde..since selasa malam aku dah x bagi dia ubat demam..hari ni aku pi kerje dah 2 hari EL, bbysitter pulak yang jaga. petang ni biar ayah dia pulak yang bawak adik pi amik darah...hope everthing ok..
 
hari selasa, relax je amik darah..semalam lisa meraung satu floor dengar.. 

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama