Kereta Idaman...

Bile da cbuk tgk temptation of wife nak update blog pun xde mood..itula aku bile da start suke benda lain pun aku x hirau..

Hari ni hot story kat ofis aku citer psl nak tukar kete..tp yg pasti aku idokla ade plan nak tukar yg baru..ktorg maintainla ape yg ade smpi kete tu minta ampunla x sanggup da nak bg ktorg naik da..
Tp kalo aku diberi peluang kete ape aku nak tukar..dlm mind aku ade 2 kete yg mmg aku minat,


FORD Fiesta, info lanjut, klik SINI


Lagi satu Mitsubishi Grandis.


Asal ternampak aje kete2 tu atas jln..mula la aku berangan, da nama pun suka kan..beranganla kot2 mana tau in future aku boleh beli kete ni..ye dak! Laki aku pun dah mls nak dgr angan-angan mat jenin aku ni..

Bagi aku setiap org ade citarasa sendiri..same goes with me..aku sekadar bercerita ttg ape yg aku suka xde niat apa-apa pun..

Sekian..

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama