Setiap kali tgk bby..

Assalamualaikum,
Bile mata blm rasa berat..jom kita membebel dulu. Askar kecik & bapak askar dah selamat beradu, barula kt boleh mulakan operasi.itu pun di temani dengan baju sebakul yg blm dilipat. Kerna ape mlm ini mata ku segar..sbb ape? Dapat membongkang siang hari..besar rahmatnye tu,ibu2 yg ber anak aje phm yea, w/pun 1 1/2 jam je pun.

Bile intro da ade..br citer psl tajuk n3 kat atas tu..hati sentiasa terdetik bile tgk bby..syok sbnr ade bby..sbb boleh mengulit dia siang mlm..tp yg paling aku suka bau bby tu..ade org kata bile kite cium ubun2 bby tu bau mcm bau syurga..bau yg xle nak digmbrkan mmg harumla..

Hubby aku da a few times dok utara benda ni tmbh family katenyer, alasanye dia muda lagi nak berjaga mlm xde mslh..nnti bile umur da msk 40 an br nak ade bby, jenuh la plak nak kumpul tng berjaga mlm..tp aku yg x ready lagi, mcm benda yg aku fikirkan..lagi dgn condition aku yg fobia nak preggy..last aku preggy 2 years ago..itu pun xsmpt nak smpi 9 bln. Experince aku ms miscarriage tu mbuatkan aku tkt nak lalui pregnancy period. Tambah2 dgn tantrum lisa yg aku x jangka. Lagila seram aku nk ade bby lagi.

Kalo dulu w/pun lisa lhr fitri baru 1 1/2. Tak jd mslh sgt sbb nisbah 1:1. Boleh bergilir2..mmg boleh handle masa tu..ni kalo ade bby plak aku pun takut nak imagine situationnye. Aku utarakan lh kerisauan aku tu..solution laki aku bg sng aje..benda yg xde xpyh nak risau..bile dah ada dpn mata br kita fikir how to handle everything, make sensela statement dia tu..rsnye aku yg kn kumpul smgt nk lalui pregnancy period.waduh x sanggup rasanyer..

okla da penat taip dlm henpon kocik ni..akhir kata untuk diri sendiri..sentiasa bersedia utk tempuh hari esok..

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama