Salam Ramadhan



Tinggal 3 hari lagi sebelum kita menyambut ramadhan..Bulan yang penuh keberkatan & barakah. Bulan yang penuh dengan pahala jika kita pandai menggunakannye. Pandai aje aku berkata-kata tapi aku tetap seperti tahun2 sudah.. Satu ramdhan mesti berpuasa kat umah mertua aku..bile pulak dapat turn aku balik MUAR awal ramdahan..harapan ajer ye dak. Tahun lepas dapat jugak aku buka puasa dengan abah itu pun dah hujung ramadhan..at least dapat jugak buka dengan abah, walaupun sekali, daripada tak dapat langsung kan.

Teringat masa bujang2 dulu tiap hujung minggu mesti balik buka dengan abah. Bile malam pergi semayang terawih dengan housemate..La ni ampun la mmg x berkesempatan lah nak pegi..kalo aku yang pegi sape nak jaga anak kat umah, kalo hanggut anak2 pegi masjid kang, Jemaah lain yang x boleh nak beribadat. Nak buat kat rumah mmg ke laut la jawabnye.



Wajib enterprem gambar askar kecik aku dgn aku sekali..hehe

Sekian..
Salam Ramadhan untuk semua 

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama