Baju raya punye kisah

Tema kaler ape yea utk thn ni..rasanye mcm nak cari warna hijau pucuk pisang. Sesuai kot utk ktorg satu family. Aku ni beriala decide nak kaler ape, nnti bile da smpi kedai jd lain pulak. Itula nmnye rambang mata, nak lain tp beli yg lain..
 
Biasanye ktorg beli ready made aje..mmg x penah la nk tempah bj melayu or bj kurung. X pyh nk pikir nak beli kainla pastu nk cari tailor lg..Tp yg bgs bile tmph sendiri..colour bj tu mmg dapat sedondonla..Compare tu ready made jenuh pulak nak cari kaler sedondon, unless beli dlm satu kedai yg sama..itu pun size still available. kalo tidak kene cari plak kat kdi lain. kalo nak beli kat jln TAR mmg x dapek la nak sama..
 
Belek2 phone terjmpe gmbr2 raya thn sblm2 ni, tp x bykla. Jom tgk tema kaler ape yg jd pilihan ktorg sblm ni.
 
thn 2008 : warna hijau turquoise
thn 2009 : laki msh pki hijau turquoise lg. aku xde bj raya coz tgh tgu due nk beranak..lgpun ry kt kl aje xblk kg pun..sedih btl ms tu
 
ni thn 2010..warna tidakla sedondon asal aku punye bj biru skt sudah.. ms ni preggy lisa. mn nak aku cr bj yg sesuaikan
 
yg ni thn 2012..dah jd berempat..lisa pun da besar.
 
2011 raya plg x best sbb aku x smpt beli bj raya.pki bj yg ade aje sbb aku demam kaw2 ms tu..nk pi kdi pun x larat.mmg caca marba la thn tu.

kaler biru lg..ni thn lepas..pg raya di KL. kalo kat kl aku yg cbuk pg raya smpi lupe nak amik gmbr family..belek phone jumpe gmbr ni je. pic aku ngan fitri kat R&R ms ontheway ke muar. mulut penuh tp nk berckp, buruk perangai..

Hope this year dpt kaler yg aku nak & senang nak cari. kalo susah nk dpt kaler tu, mgkin kn cari kaler lain plak.

Sekian..wasalam

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama