Kisah semalam...

Dah lebih setengah bulan kite menjalani ibadah puasa...lagu raya dah start berkumandang kat radio..shoping mall usah cakapla sehari puasa pun di bedal jugak pasang lagu raya..itulah kan masing2 punye cara nak tarik pelanggan..
 
Kebetulan semalam cuti..dapatla aku menyelesaikan banyak benda.. terutamanya mengemas rumah burung aku tu yang dah jarang2 aku jengah sejak masuk bulan ramadhan ni...puas hati walaupun penat..melipat baju ala-ala dah mengunung..mengemop lantai segala..mendobi apa yang patut...lega rumah dah kembali seperti biasa, sebenarnya pagi tu kitaorg ke Amcorp Mall mencari baju melayu & baju Lisa..so far memang la dapat satu kaler..ala beli kain satu kayu gitu...settle x payah nak pening kepala.
 
Keluar Amcorp kite menuju ke destinasi seterusnya Harvey Norman, Paradigm Mall. Dah lame plan nak kesana tp x berkesempatan,  hari semalam baru dpat jejak kaki kesana, Bukan ape dapat voucher Harvey Norman, kalo x guna rugi la pulak...habis pusing kat situ, ktorg decide nak beli microwave aje. Hajat di hati kononya nak beli oven, voucher RM 100.00 je pun berangan beria sebab nak buat kuih raya, gitulah aku nie berangan jer lebih..nak yg canggih ajer, budget ciput..so kite amiklah yang affordable mengikut poket kitorg..hehehe...kluar dari Harvey norman, budak duaorg ni dah fengsan..itulah lagi menyenangkan planning aku tu...
 
 
 
Fitrilisa yang dah fengsan..dah penat sangat
 
Berbuka seperti biasa kat umah mertua aku, aku ingat nak pi buka kat tmpt ktorg biasa pegi..dah beria mak mertua aku ajak buka rumah dia dia masak spesel katanye, sebab cucunya, Nabila baru discharge hari isnin lepas. Sampai rumah mertua aku lagi setengah jam nak berbuka, balik pun bukan main awal, pukul 8.00 dah balik..on the way tu sempat singgah Giant beli susu..pastu kite lepak mamak jap pekene roti canai..ooo rindu nak mkn roti canai..kire lepas rindula smlm..hbs mkn kite pun pulang....
 
Nabila yang dah chat...
 
Ending...kisah semalam

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama