Makan Nasi Minyak..Taman Ceupacs

Musim cuti sekolah ni..mmg terkenal dgn musim mendirikan masjid kan...so..ape lagi nak citer hari ni...ke majlis kawen la...tuan rumah ni bukan lah sedara mara family mertua aku pun..tapi kawan2 merangkap jiran tetangga masa diorg dok kat kuarters istana..mmg aku camkan...kalo ade sesiapa kawan2 lame mertua yang nak buat majlis kahwin...kitorg mmg satu family akan pergi..kuat betul semangat kekitaan mereka, itulah yang aku nampak..bile dapt jumpe sekali sekali tu mmg borak panjang mcam dah x nak balik pulak..gitulah...agak2 aku bile tua nanti kot...bile sembang dgn kawan lame mcm dah xnak balik da...hahaha...sempat ke aku nie....INSYALLAH... 
 
 Tgk..anak beranak semua pegi..gumbira aje depa ni..biras aku xde sbb ank dia br baik demam
 
Tuan rumah tu yang pakai bj melayu peach, anak2 aku dah start boring da tu...
 
blk dari dari situ..ktorg menyinggah ke jusco Tun Hussein Onn plak...1st time jln beramai2...fitri melekap dgn abg adam dia ajer...lain macam plak aku rasa.
 
Done my story...
PUBLISH!

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama