bile ke salon

Dah lame ckp kat adie nak pi kedai gunting, tp x smpt nak ke kedai..last week ade ms trs ajak adie ..sblm ke kedai..kt pi mkn dulu, niat nak minum cendol..tp da hbs..telan air liur jelah aku...on the way nak salon..adie pujuk adik suruh dia potong rambut..bile lisa respon 'BAIK AYAH'...mmg cantikla..da lame aku geram dgn rambut dia...rimas kot aku tgk..panjang tp bile aku nak ikat xmau, pki klip rambut pun xnak..
Sblm2  ni bwk dia pi kedai...asal msk kedai je dia da melalak..trs cancel...disebabkan dia x mau gunting kat kedai, terpaksa la aku tunjuk bakat terpendam...hasilnye senget2 la rambut lisa. Tapi xpe lepas ni senang da..proper sikit rupenye
 
mmg aku kn junt down benda ni..sbb ape first time msk salon x nangis & duduk sendiri. dapat plak org yg gunting tu lawa..tersengih2 dia
 
 
start potong dpn dulu la pulak
 
 
 
 tara


-



-


ni la rupa baru lisa....

 
pendek habis..puas hati aku 

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama