AJL punye citer

Malam tadi kepenatan terlebih..fitrilisa mcm x reti nak tido...mama dia dah jadi tarzan..boleh diaorg buat dono ajer..lagi stress aku..hadoi...apak pun ajak boleh anak2 sekali layan tv...dah pukul 12.00 pun layan lagi tv..itulah penangan diorg ni tido petang berjam2..hasilnya malam x reti nak tido..lisa aku x risau sangat..bukanye dia ke sekolah pun, paling pun dia melompat aje kat umah bby sitter..tapi fitri tido lewat ofkos nak bgn pg susahkan, aku juga jenuh nak kejutkan dia untuk mandi...end up masing tido kat pukul 1.00, yg pasti aku plg lambat la...iron baju kemas beg sekola diorg lagi...bile aku masuk bilik mata segar bugar pulak..hurmm..apekah nak jadi burung hantu aku ni.
 
Berbalik pasal entry tadi..aku tgkla jugak AJL malam tadi...so far semua artist perform mmg bestla..yg menang pastilah Apa Khabar...aku bukan peminat hip hop...so idoklah teruja sgt bile tgk diorg mng kan...tapi aku bile aku tgk lagu Romancinta(Mojo) & Caliph Buskers mmmg superb..dah la singer dia special suara dia mmg power..tup2 dia mng best performance..meremang la bulu roma aku bile tgk diorg ni nyanyi..tabik springggg..

jom kite layan lagu ni masa Final AJL 29



till then..

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama