Alpa nya aku

Semlm petang lepas blk lunch my colleague dapat call from her father..suddenly nenek dia pengsan kat rumah..ofkos dia terkejut & rasa takut..if me will have the same feeling..menangis dia.aku pun x tau nak bg reaksi ape, yg terkeluar dari mulut aku ialah..bwk bersabar.ape yg boleh aku kata itula ajekan.
 
Actually bile aku dgr mcm tu..terus hati aku teringat kat abah..yelakan abah aku tu da tua..semua kemungkinan boleh berlaku..tp aku selalu doakan abah diberi kesihatan yg baik & panjang umur..alpa aku sebgai anak..hurm...kite ubah tahun untuk lbh kerap blk tgk abah..yea

 
 
gumbira semua..aku xdpt join ms diorg pi penang last year..aku cbuk bertraining..bile tgk mereka gumbira hati aku pun tumpang gumbira...
 
till then...motif nak blk muar hujung bulan ni

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama