Fitri..progress

This week da start budak2 bersekolah..tidak terkecuali anak bujang aku yang sorang tu..this year da masuk 6 tahun..next year dah masuk sekolah..sangat pantas masa berlalu..sedar2 dah besar nak start sekolah da pun..gitewla kalo kite leka aje. kite dah terlepas zaman kanak2 dia.tiba2 teringat hari2 pertama dia melihat dunia, belajar jalan, berckp everthing...actually rindu zaman dia kecik2 dulu..tapi now dah besar..perangai pun dah macam2..
 
Bile difikirkan this year la aku kene struggle ajar ape yang patut..yg paling aku risau dia masih belum lancar membaca, share dgn mommies kat ofis aku nie..expecially mak doctor katanye dunt worry terlebih anak dia pun dulu pandai baca bile umur 8 tahun..ape nak risau now anak dia bakal bergelar doctor..ade mommies yang lain katanye budak2 ade own sweet time diorg..nanti2 diaorg akan pandai..entahlah aku pun x pasti...moral of the story aku baca buku bersama-sama dengan fitri sebab ade words yang dia x pandai nak sebut..mula2 tu aku naik hangin jugak..tapi memikirkan pndgn mommies aku 2 org tu terus slow down...So kite ajar lah dengan sabar..

Now target aku lagi before Jun mesti dia da lancar membaca...Insyallah...

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama