Saje jer

Assalamualaikum...dah lame x membebel panjang...agak terabai dah blog aku ni..bile da cbuk dgn bisnes online aku tu, nak membebel pun xdan..penat da kot..kering idea pun satu hal...masuk tahun baru..keje masih lame bile nak dapat keje baru ni..hissshhh azam tahun baru nak cari tempat keje baru..this year da 10 tahun aku keje kat sini...wah lame kan korang..samapi ade thp kawan aku kate sign kontrak sampai mati lah keje kat sini..hah gitew..gile loyal tu...hahahaa....

Pagi2..bile lemau nak buat keje kite membebel dulu..amik mood lepas ni start enjin gear 18 terus x berenti...banyak keje kot..tambah2 bos baru masuk lps dia long leave...scarry tuuuu...xpe orang kata alah bisa tegal biasa...itu semua dugaan dunia..akhirat kite tak tahu lagi..ape yang ko merepek ni azarina oooiii.

Okla..dari aku terus merepek dan lagi merepek..kite stop kat sini..

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama