Barang yang tak boleh ditinggalkan...

Barang ape yang korang rasa...of course bantal busuk anak2 aku ni..Lisa dengan cat kelabu dia..si fitri plak dengan selimut babynyer..kemana pegi ke bwk..bukan kate masa outing weekend je..pegi sekolah pun usung sekali..adik kalo tinggal berzikir dia dengan Mama Bee"knp mama x bwk cat lisa"

Itulah diorang kalo cat lisa..tang hidung tuh da x rupa colour kelabu..aku pun x tau nak explain jd kaler aper..aku nak cium mmg x sangguplah..tp lisa steady jer...xde bau tu xleh tido..Fitri pun same..sambil minum susu tangan mengulit selimut dia sambil layan perasan..xkesahla kan yang penting..bukan buat benda yang bukan2...

Yang aku nak story pasal leher cat lisa yang dah terkulai layu, last week lagi dah jadi mcam tu..aku pulak x menyempat nak menjahit..mlm semalam baru sempat nak jahit.. offer beli baru xnak..nak juga cat kelabu dia ni..suka hatila..
condition cat yang dah sgt kritikal...ganas betul lisa ni
cat yang telah menjalani rawatan..lega..nasib baik boleh sambung balik..


cube korang tgk habit lisa...cat yang beria dia cium..lagi bau harum lagi galak dia cium


habit yang sama..sambil minum sambil cium selimut...


Habit budak2 kan di larang marah...kalo digalakkan pun susah..nak buat mcm mane kite ikut ajerlah retak diorg sampai bile nak ade "bantal busuk". Aku mmg dari kecik xdelah bendala tu..yg ade ayah diorglah...dari kecik smpi besar kot..lps kawin terus ditinggalkan bantal kesayangan dia...my MIL cerite pegi sekolah pun bwk bantal busuk..so dari situ aku dah tau da..ikut perangai siapa..AYAH...

End story...PUBLISH

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama