jom holiday

gerak awal pagi...nak makesure mood anak2 ok...aman lah kejap bile diorg minum susu sat tgk ape jd...
mainla asalkan x bergaduh..
2nd round susu pun x smpi lg..melaka je kot...pns terik da kat luar ni.. stay kat super cowboy hotel,dulu nm dia straits meridian..da beberapa kali aku stay sini sbbnye dekat dgn tesco n aeon..blh shopping kan senang dekat ajer..dlm 10 minit dr hotel.xdan nk amik gmbr hotel sbb phone diramas oleh ank2, ade wifi harusla tgk citer upin ipin marathon.


Elok je smpi en.somi bleh plak kene migrane..dia telan ubat terus jela beradu, yang aku ni anak beranak mengadap tv aje sambil melayan perut yg lpr..sib baik da ready ngan stok makanan.. plan asal nak stay semalam ajer..bile inlaw ngan abg ipar aku smpi ari sabtu, dia ajak smbg smlm lg..mula2 berat hati aku nk stay tp memandangkan FIL aku sponser sikit..ktorg on ajela...rezeki jgn ditolak. anak2 lg suke ade kwn mandi pool lg sakan... gmbr mandi pool dlm camera plak...


next entry plak la

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama