mc punyer citer

Ni Isnin punyer citer..bangun tido..kaki sakit...nak berjln da terdengkot-dengkot...ankle bengkak n merah..sentuh pun terasa sakit..tp ttp bgn awal hntr fitrilisa mcm biasa..pastu laki aku amik el tmnkn aku pi clinic..nk jln pun da x stabilkan...

so ke clinic la pg isnin tu, clinic panel yg jd pilihan selalunye clinic nathan kat bangsar. this my faveret clinicla. selalunya aku pegi sbb skin problem..ubat dia mmg superb & mmg serasi dgn kulit aku termasuk anak2 aku sekali..recommended pd sesiapa yg ade skin problem..

After consultation dptla mc sehari dgn ubat yg bersesuain. Ubat xbyk pun tp berkesanla..aku suka especially cream tu..sejuk je bile sapu pd ankle..ubat pink bapak besar wei..

bile kaki da ok sikit...mula2 fikir ape nak buat..mendobila..weekend punyer baju pun x dan nak bsh, bj kotor mmg byk gile, nak tgk pun x lalu..so ape yg ktorg buat angkat bj kotor pi laundry lyn diri..mendobila kat situ..dkt 2 1/2 jam la kat situ..so settle bj..tinggal nak lipat aje..korang tengok baju yang dah dibasuh.menimbun wei..bile pulak dan dilipat...hadoi...letih kot.

Sekian...till then blm hbs lagi lipat baju yang menimbun ni


Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama