Ke sephora kita hari ni

Sekejap ajer dah smpi hari jumaat...so boleh berongeng hari ni..lunch break kan lame..ni kan aktivit wajib..kene la upload..masa makan tadi ade plak kengkawan yg tolong ingatkan suruh amik gambar..huh ape maksudnye tu.apelagi nak aku upload dlm blog akunila kesah diorg..nak glamour jugak rupenya diorg ni..yg sebenarnya aku lagi suka..kan..yang x berapa suka pic kene upload pun...aku upload jugak..konsep aku paksa rela..x rela pun kene rela..hahaha zalim x rasanya...tapi xpe nanti-nanti dia bc & tgk pic dia sendirikan..

aku dah rasa macam kisah2 jln-jln cari mkn plak..tiap2 minggu upload kisah makan..boleh x nak perasan macam tu..Korang bagi chan kat akula yea..nak perasan..bile lagi nak kan..dalam ni lah nak membebel pun..kalo korang penat baca..lantak le kat korang..
So tempat pilhan minggu ni Tupai-tupai, recommended by our ketua kantin..tempat faveret dating dgn lakinya..menu bagi aku oklah...ade byklah choice..kalo xnak makan nasi lauk ade jer masakan panas..most of us pilih makan nasi..tekak melayukan..lunch kene makan nasi..tengoklah tulang ikan yang dah tergolek-golek..menunya ofcourse ikan bakar..
Hbs kesah tupai-tupai..next story kite singgah ke NU sentral..mall baru kat briekfield..aku pun baru tau..mall dia besar jugakla
saje jer upload sbb design dia unik..berhadapan dengan pintu msk NU sentral  
ni tourist guide ktrog kat dalam sini..sbb dia sorang je yang penah masuk..yg lain mengekor dari blkg..excited jer budak lin ni.. ke mana arahnye..sephorala mane lagi ..lame gile dah aku x menjengah kedai make up..dulu rajin le jugak..sejak  anak dah berderet ni..kedai mcm tu akupandang sebelah mata ..hah sekarang boleh start balik xtvt tu..ktorg ok jer benda2 mcm ni..yg x masuk kak me..tp xpe..lantak la dia..

mak tertarik dengan pallete ni..aduh cantik..korang suka tak kalo dapat benda ni..

sblm balik kite beli tid bid dulu..aku dgn manga yang x boleh nak ditinggalkan

yang ni tid bid lin..hello panda tu pun sedap...biasa jer aku beli utk fitrilisa..mmg aku xmkn pun..tp org punyer sibuk aku bedal..lumrahkan ape yang org beli semua sedap..boleh mcm tu

ending membebel..
Publish!!! 


Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama