Menu hari ni

Kalo sebut nak makan kat area jalan bellamy..ada dua tmpt mkn yang glamour kat situ..rojak bellamy dengan ikan bakar istana..sesiapa yang dok area berhampiran istana yang lama dulu tahu kot.


Macamane aku tahu tempat tu sebabnya laki aku dulu dok kat kuarters istana. sah-sahlah tempat dia bermain masa kecik kot..bile dah beranak pinak ni..of course dia bawa aku kesitu juga..tmpt kenangan katanyer.


Tapi hari ni aku pi mkn dengan budak ofis, diorg pun xpenah pegi situ...komen dari diaorg pun kata sedap..so kesimpulannye sedaplah.


Menu yang kitaorang makan hari :
1. Rojak Biasa
2. Rojak Mee Bellamy
3. Mee Goreng mamak
4. Mee kari
5. Cendol
6. Nescafe Ais




 
Tapi gambar kat sini makanan aku ajer..yang lain xde...semua da lapar kot...sampai ajer makanan terus ajer ngap..x pandang dah kiri kanan..
 

Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama