Nenek sakit....

Mood nak membebel mlm ni mmg xde...letih sbbnye blk alor gajah pg td tgk nenek adie x sihat. Dia jatuh dlm bilik kat rumah, dpt 7 jahit kat kepala sblh kiri. Aku dahla xde nenek..diala satu2 nenek yg tinggal.

Kalau x silap umur nenek laki aku ni adela dlm 80++ kot..aku pun x berapa pasti..dia mmg xde sakit yg kronik setakat darah tinggi ajela, tp yg aku tau nenek laki aku ni mmg jaga kesihatan,ubat mmg x miss, check up ikut schedule. Tp bile aku tau dia jth mmg tekejut kot.

Actually dia jth since jumaat lps..tp MIL aku tau pun mlm smlm..itu pasal pg tadi blk beramai-ramai Condition nenek aku tgk blm full recover, masih sakit blkg nak mengiring sakit..tp kitaorg x stay ptg ktorg blk..terasa sayu hati aku ni. Bile dlm kereta laki ckp nenek pesan blk selalu tgk nenek..aku yang sentap dengar...
Ni gmbr nenek masa dia chat..ni gmbr lama masa cousin adie kahwin..tahun bile ntah aku x ingat.
Tapi seperti biasa anak2 aku ni gamatkan suasana..tmbh2 abg adam dia ade..mak bapak trs dilupakan.
  Sesi minum susu sebantal dengan kak bella
  Main kapal terbang plak, kat luar rumah. Panas terik pun diorg bkn diorg kesahkan
While ank3 main ibu2 rehat kjp.intoduce my biras kak siti dgn her cute gurl alya..dia xjoinla yg lain main.

Done for today..moral of the story ingatla pada org yg masih ade.
Mood mlm ni:rindu kat abah



Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama