Sape penah main giant bubble...angkat tangan

Mesti korang pernah tengok giant bubble...macam best ajer aku tgk..seperti biasa weekend memang pegi titiwangsa..selalunya brader giant bubble tu aku pandang sebelah mata ajer..tp last week anak2 aku merengek kot nak benda tu...kononye niat aku nak bagi fitrilisa cuma roller skate..tapi laki aku yang x setuju.katanyer diaorg tu kecik lagi belum pandai.aku ikut ajerla..so option yang ade kat situ bubble tu ajer..




First destinasi track race car..isi perut kejap..seblm start mengukur batu tanah bagai kat titiwangsa ni..luas katanyer..jenuhlah mak jemah nak usung anak2 ke sana
Untuk giant bubble ni..utk kids advisable amik gelung tu..adult guna tali..kalo guna tali belon memang besar gile..kalo adult pun enjoy apatah budak2 kat..lagilah diorg seronok..Satu mangkuk sabun regenya RM2..kalo refill RM1.50 ajer..




geng sebelah fitrilisa..diaorg guna tali..besar jadinye..memang syokla
 


enjoy sungguh anak2 aku main..sampai cbuk dengan buble geng sblh..mak bapak pun join sekaki...bile lagi nak dapat main kan..hahaha


Bile kita tgk anak2 hepi mak bapak pun hepi..tapi bila nak ajak balik..macam nak pegi perang...masing2 x nak balik...dari aku yang x sakit kepala...terus sakit kepala..penangan giant bubble..next week, aku ingat nak main lagi...  

END


Comments

Popular posts from this blog

Medivest Raya 2018

Lisa's Graduation Day

Kenangan bersama